maandag 8 september 2008

Technische details..

Van verschillende mensen heb ik al gehoord dat het niet lukt met een reactie plaatsen op mijn weblog. Je moet je aanmelden, en dat kan alleen met een gmail-account? Waarschijnlijk is dit wel te verhelpen met het aanpassen van de instellingen, maar ik ben hier echt een kluns in (en al heel ver gekomen, vind ik zelf..), dus voorlopige oplossing is dat ik mijn emailadres hier achterlaat (asgerards@gmail.com), én in mijn profiel. Volgens mij kun je trouwens ook op het envelopje klikken onder een bericht, en dan een mailtje sturen, maar misschien geldt hier ook voor dat je een gmail-account moet hebben. I don't know.. Als iemand me hiermee kan helpen, graag!

Dus mocht het reageren niet lukken, dan kun je me in ieder geval nu een mailtje sturen! Ben ik ook erg blij mee! :)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

test test. ik kan wel een reactie plaatsen. Maar niet via dan envelopje. en ook alleen reactie anoniem. test test ;-)
zoe

Anoniem zei

Juist dit werkt idd zo... dat je dan anoniem bent en blijft... Zal ik eens lekker filosofisch zijn?? ZIJN WIJ NIET ALLEN ANONIEM IN DEZE GROTE BOZE BUITENWERELD???

hahahahahahaha!!!

Leuke verhalen al! Ik kijk uit naar meer!!

Uw medereiziger naar de Overkant van het Grote Water,

(en in de "Ughe Ughe-kunde" ;)

Len.

Lenne zei

Zo... en zó reageer je dus als je ook thans blogger bent :)

xx

Len.

Anoniem zei

Door het hokje Naam/URL aan te klikken, kunnen je bezoekers én zelf een naam invullen én zonder problemen een berichtje achterlaten.

Appeltje Eitje. Niks aa-noo-niem.