dinsdag 9 september 2008

Vervolg technische details..

Ok, volgens mij begin ik het door te krijgen dankzij hulp, dus hierbij de gebruiksaanwijzing (want ik ontvang natuurlijk wel graag reacties!):
Als je een reactie wilt plaatsen, druk je op 'reactie' onderaan het bericht. Vervolgens kies je voor 'anoniem', als je niet wilt inloggen (en wanneer je geen gmail-account hebt). Zet dan wel even je naam onder je reactie, want anders blijf je anoniem..
In plaats van een reactie plaatsen kun je ook op het envelopje klikken, daarmee stuur je je reactie naar een emailadres (die van mij hopelijk), en wordt je reactie dus niet geplaatst. Privé-berichtjes aan mij dus ;)

XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Sofia,

Eindelijk is het zover!
Heel veel succes met je missie.
Heb je weblog met belangstelling gelezen en vooral het artikel over de mennonieten sprak mij erg aan. Dat komt omdat ik hééééél lang geleden in klas 5 van de lagere school een meester Jaarsma had, die ontzettend goed kon vertellen en heel veel over de mennonieten heeft verteld. Denk nu eigenlijk dat hij zelf mennoniet was! Kwam oorspronkelijk uit Friesland.
Heel veel succes en doe geen dingen die je tante ook niet zou doen(deze uitspraak is van tante Wil)
Groeten, tante Ank

Anoniem zei

Sooof, ben je er al?! Ben heel nieuwsgierig naar hoe je er bij zit. Morgen eerste werkdag?

Hier in Nederland is het druilerig en ik doe m'n best om m'n koffer in te pakken. Nadenken voor twee weken is veel, laat staan 10 maanden.

Keep us posted!
x Rien