zaterdag 6 september 2008

Zo, ik zit nu heel zielig te zijn in mijn lege kamertje, op mijn laptop, tv, en bed na.. Vandaag zijn al mijn spullen opgehaald, zodat ik de kamer zo ongeveer leeg achterlaat voor Karien. Ben enorm aan het snotteren nu, want mijn kamer bleek een grote stofbende te zijn.. Aangezien ik dus ook niet meer over pannetjes beschik is de kans aanwezig dat ik nog beroep doe op een aantal van jullie om mij te voederen.. Zal uiteindelijk maar om twee dagen gaan, vermoed ik. En gelukkig is er de Riza (mijn favo snackbar), en de roti-tent bij de Haven. Dus zoals ik al zei, twee dagen inderdaad.. Can I call you, please?

Ik heb vorige week een geweldige surprise-party over mee heen gekregen, georganiseerd door vrienden. Was echt een complete verrassing, en wat een heerlijk gevoel geeft dat! En ik maar denken dat we alleen maar even een tussenstop inlaste om twee vrienden op te halen en snel naar de wc te gaan, onderweg naar de stad voor een drankje. Allemaal doorgestoken kaart dus! Iemand zei later voorzichtig dat ik er een beetje eng uitzag, bij binnenkomst.. Ja zeg, wat er op dat moment allemaal door mijn hoofd speelde..! En alsof dat nog niet genoeg was, hebben ze als kado mijn eigen Glossy tijdschrift gecreërd! Voor de vrouwen onder ons; zoals Linda de Mol haar eigen 'Linda.' heeft, heb ik nu de 'Sofia.' Ingezonden brieven, horoscopen, recept voor mijn 'tortellini-soep', een muziekpagina (met cd), een modepagina (groen is mijn kleur), een familiepagina, een foute foto-pagina, en artikels als 'Hoe versier je een Indiaan en/of Mennoniet'.. Echt, hoe gaaf is dat!!! Yep, my friends.. Ga jullie missen!

Goed, ik ga maar 'ns aan de schoonmaak.. snotter..

3 opmerkingen:

Rieneke Kok zei

Ik wil nog wel eens een tortellinisoepje maken hoor!

Anoniem zei

kijken of ik iets kan zeggen via hotmail.....test test test

Anoniem zei

Soof, Via dat envelopje kan ik geen reacties plaatsen via hotmail. Via een reactie op een geplaatste reactie kan dat wel. Dan noem ik me anoniem (zoe dus). en dan werkt het volgens mij.